Servicecenter.

”The sky is the limit!”

På väg hem upptäckte vi att iPaden låg kvar i sommarhuset. Vi kontaktade TLSC som hjälpte paddan att komma hem.

På väg hem upptäckte vi att iPaden låg kvar i sommarhuset. Vi kontaktade TLSC som hjälpte paddan att komma hem.

Vid hustillsyn inför påsk upptäckte TLSC att vår el hade slagits ut i huset. Tack vare deras stora kontaktnät var där snabbt en elektriker på plats. 

Larmet hade gått i vårt sommarhus. Torekov larm & servicecenter ryckte ut, som tur var det ett falsklarm denna gång!

Staketet i vår trädgård hade rasat under vinterns stormar. Staketet blev reparerat och även trädgården fick en översyn.

Så går det till

1.

Ni ringer, sms:ar, e-postar, eller går in på vår hemsida och talar om vad ni vill ha utfört. Vi återkopplar för eventuellt möte och går igenom vad Ni önskar.

2.

TLSC kontaktar tjänsteutövare och återkopplar med prisförslag till Er. Vid akuta åtgärder kallas utförare eller hantverkare direkt till plats.

3.

Tjänsten genomförs – vi återkopplar till Er när allt är klart.

4.

Faktura skickas från TLSC enligt godkänd offert. Vi ombesörjer, om så önskas, att RUT- och ROT avdrag används.